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아래의 해석본은 구글번역기를 이용한 1차 번역 자료 입니다.
GM과 Chrysler의 파산에 따른 자동차 부품업체의 리스크가 심각한 상황으로 이어지고 있는 현실입니다. 이에 '자동차 부품 공급업체를 위한 충고'글이 있어 올립니다.

자동차 부품 공급 업체를위한 생존을위한 조언
GM과 크라이슬러가 파산에, 수천의 작은 자동차 부품 공급 업체의 위험이있습니다. 제휴 및 다각 중요한 것입니다


카렌 중에 클라인으로

- 또는 - 죽을 적응할 수있는 시간이 낮은 중소 기업 - 10730 자동차 업계에 공급 업체의 많은 계층에 대한, 그리고 주변에 40 만 개의 일자리가 라인에있을 수있습니다. 에 대한 기업가들이 기업을 흔들어하고 창조적인 사고가 기꺼이하지만 상황을 발굴, 그것도 전례없는 기회의 시간이있어, 전문가들은 말한다.

약 3 분의 1은 지난 1 년간 미국의 자동차 생산을 내려 주목을 밝게 광범위한 대형 자동차에서 정리 해고에, 부도 제너럴 모터스와 크라이슬러 등, 빛나고있다하고 그렇게 - 불리는 차 한 공급 업체에서 소유하는 많은 공개 기업의 자회사가 크기가 큰 자동차 라이벌.

하지만 훨씬 더 관심 고군분투, 가족 - 소유 기계 상점에, 부품 공급 업체, 그리고 도구 -와 - 만약 그들이 주로 GM과 크라이슬러 모두 폐쇄있다는 일부의 근무가 폐쇄하는 기업이 죽을 위험에 지불하고있다 그들의 생산 라인을 올 여름.

"그들 중 많은 이들은 GM과 크라이슬러를 통해 마련됐다 오십억달러하지 않으며 주로 정부의 구제 금융에 함께하는 4 월까지. 4 월 30 일까지 모두 지급되었습니다 큰 대형 계층 간 하나의 미수금을 청소하고있다,하지만 문제는 그 이후이다 - 그리고 사실은 작아지고 사람들은 차 한 고객에 의해 지불되지 않을 수도있습니다, "댄 Luria, 미시간 생산 기술 센터, 아니 - - 이익을위한 지원과 중소 제조 업체가 권고의 연구 책임자로있다.

축소하고 비용을 관리하기 위해
소규모의 정확한 숫자를 얻기 위해 민간 기업의 소유,하지만 어려운 Luria 추정하고 작은 부품 공급 업체, 어퍼 중서부에 클러스터된, 전국에 가까운 많은 삼십구만팔천명, 비즈니스 당 37 근로자의 평균과 고용. 공급 업체에는 약 1,200 계층 하나, 그는 200 여명의 직원이 각각 평균 추정하고있다.

이러한 중소 기업 '운명의 많은 예측하기가 어렵지만, 그 바로 GM과 크라이슬러, 또는 명령의 일시적인 부족도 지불을받는 지연에 대한 판매의 사자의 공유에 대한 의존했고 그것에 걸어 놓기로 터프하게됩니다 라고 말합니다.

"누구 누구의 제품 생산을 이번 여름에 종료되지 않습니다 차량에 갈 기업이 있으며, 그들이 그것. 그리고 중소 기업들의 시설을 소유하는 경우, 큰 은행의 부채가 없어 임대료 지불하지 않아도 될 수도 , 그리고 그들의 장비가 크게 하락이다. 도랑들은 만약 그들이 수 많은 사람들이, 그들이 우리의 고객들이있을 수있습니다 확인 50 명에서 5로, 그래서 그들은 아래로 그들의 명령에 비례하여 비용을 앗아 갔을 것 "라고 말합니다.

이 침체에서 살아남는 열쇠는, 어떤 자동차 생산에 영구적으로 감소 될 수있습니다, 제휴 및 다양화, 로리 Moncrieff, 대통령과 Schmald 도구의 CEO & 다이 버튼, 미시간이 회사는 현재 12 명의 직원을 가지고있다.

기능에 초점을
그녀는 15 년간 미국 전역의 대기업에서 엔지니어로 그녀가 그녀를 집으로 미시간의 상태로 1997 년 그녀의 아버지의 회사를 맡아 반환 일했다. 그녀는 그녀가 깜짝 놀랐다 -와 우려 - 3 - 세대 도구 -와 - 상점은 1948 년에 설립 죽는다는 사실을 알아냈다 자동 공급 업체에 대한 사업의 99 %를 의존했다.

"처음 한 일은 내가 알고있는 우리가 다변화가 필요하다,하지만 그들은 자원을 가지고 있기 때문에 중소 기업이 새로운 시장에 접근하지 않으면 점점에서 극복해야 할 과제로 놀라운 것이었다"고 말했다.

마이크 스티븐스, 누가 AllBusiness.com에서 중소 제조 업체에 관한 책을 쓰고있다 제조 전문가, 동의합니다. 너무 많은 작은 공급 질서 - 자동차 산업에 대한 응시 영광과 영업 부서가 거의 없으며, 그는 말한다.

고객이 추구하는 새로운 산업 분야에서 새로운 시장에 대한 지식의 가파른 학습 곡선과 점점 새로운 제조 인증, 그리고 새로운 고객을 탐험하는 전담 직원을 추가 포함할 수있습니다.

중소 제조 업체를위한 "첫번째 규칙은 당신의 능력에,하지 귀하의 제품 카탈로그를 집중하는 것입니다.에는 이유는 회사가 자동차 문을 인공 관절 어깨 -와 - 소켓 공을 만들 수 없었을 처리 될 수있습니다,"라고 말합니다. "하지만 그들은 바깥쪽과 안쪽으로 너무 많은 초점을보고하지 않은 것을 의미합니다."

그것이 경제 기후가 특히 힘들지만, 중소 기업 소유주를위한 진취적인 생존이 불가능한 건 아니다 상자 밖에서 생각하는가, 스티븐스는 말했다. 대학 수석 an 여름에 인턴으로 당신 지금 당신이 알지도 못하는 것들을 배울 수 있도록 도와 톤 수에 복용으로 간단하게 "뭔가"라고 말합니다. "회사가 내가 몇 달 동안 인도 유학 여기 없었어요. ro와 보라, 그들이 인도에서 자기 친척 '공장에 제품을 출하했던 사람을 고용하고 얘기. 똑같이 회사 밸브 제작과 판매를 시작 된 중국에있는 회사로 잘 - 품질 미국 제품들이 고용한 직원에게 연결했다. "

협동 구매력 향상
비슷하게 Moncrieff 낙관적이다. "내 생각에는 지금보다 더 많은 기회가 오랫동안만큼 도전 소요될 수있다"고 그녀는 말한다.

이후 그녀는 10 년 전보다 더 Schmald 구입, 거의 독점적으로 공급하는 자동차 판매의 막대 장비, 잠금 장치와 키 시스템, 아이스크림 기계 부품을 만들기 위해, 그리고 사용자 정의 자동차 지났다. 그녀가이 회사의 성공의 열쇠가, 그녀는 말한다 적합적 제조 솔루션, 그녀는 처음에 2007 년에 두 개의 다른 작은 자동차 업체와 파트너십을 형성합니다.

이 단체의 회원, 지금은 숫자 16, 이들은 별도의 제품 라인을하지만, 인적 자원, 판매 등 높은 - 비용 항목에 대한 협력, 그리고 정부의 계약을 유지합니다.

협력 방식은 회원이 끝난 부분이 그들 중 누구도 단독으로 과거에 생산 할 수 있도록 계약에 입찰, 그녀는 말한다. 그것은 그들의 구매력과 영향력과 소형, 조각난 기업 몇 구의 개인 각 고용하지 않았을 가시성 증가 주곤했다. "우리는 현재 500 명 가까운 우리 사이, 그리고 직원이 우리의 목표는 우리가 목소리를 더 많이 줄 것이다 1,000 또는 1,500 직원을 결합, 최대를 얻는 것입니다,"라고 그녀는 말한다.

기업들은 자신의 방식이되고있다 어려운 일을하는 데 사용의 그룹 간의 신뢰 구축, 그녀는 시인 : "그것은 경쟁을 위해 서로를 상대로 그들의 경쟁은 길 건너에 더이상하지 않습니다 인식하는 데 사용되는 기업에 대한 도전, 그것을 전체의 세상을. "

하지만 그녀는 미래에 대한 희망입니다. "나는 중소 기업보다 요금 [이 경제 위기를 통해] 장기적으로 가고있는 것"Moncrieff 말한다. "이 시장은 그 약속의 대안 에너지를 많이 개최, 군사 항공 우주 산업, 의료. 때문에 - 볼륨 작품과 하단의 큰 기업이 너무 많이되고 전 세계적으로 가장 경쟁력있는 오버헤드가 그들은 모두 중소 기업에서 제공하는거야 대부분의 경우. "

카렌 중에 클라인 로스 앤젤레스 - 누가 기업 및 소규모 - 비즈니스 문제를 다룹니다 기반 작가.



Survival Advice for Auto Parts Suppliers
With GM and Chrysler in bankruptcy, thousands of small auto parts suppliers are at risk. Partnerships and diversification will be vital


By Karen E. Klein

It is adapt-or-die time for many of the 10,730 small businesses that are lower-tier suppliers to the auto industry, and close to 400,000 jobs may be on the line. But while the situation is daunting, it's also a time of unprecedented opportunity for entrepreneurs willing to shake up their firms and think creatively, experts say.

With U.S. auto production down about a third over the past year, the spotlight has shined brightly on the extensive layoffs at large automakers, including the bankrupt General Motors and Chrysler, and on their so-called Tier One suppliers, many of which are publicly owned subsidiaries of corporations that rival the big automakers in size.

But far less attention has been paid to the struggling, family-owned machine shops, parts suppliers, and tool-and-die firms that are at risk of closure if they worked primarily for GM and Chrysler, both of which are shutting down some of their production lines this summer.

"A lot of them are not partaking in the $5 billion government bailout that was arranged through GM and Chrysler, and that has gone mainly to mop up the large Tier One receivables through April. Everybody big has been paid through Apr. 30, but the issue is since then —and the fact that the smaller people may not be getting paid by their Tier One customers," says Dan Luria, research director of the Michigan Manufacturing Technology Center, a not-for-profit that supports and advises small manufacturers.

downsizing to manage costs
It's difficult to get an exact count of small, privately owned firms, but Luria estimates that small parts suppliers, many clustered in the Upper Midwest, employ close to 398,000 people nationwide, with an average of 37 workers per business. There are around 1,200 Tier One supply firms, he estimates, averaging about 200 employees each.

It's difficult to predict many of these small companies' fates, but for those that were directly dependent for the lion's share of their sales on GM and Chrysler, delays in getting paid or even a temporary lack of orders will make it tough to hang on, he says.

"There are companies whose products go on vehicles whose production won't be shut down this summer, and they might make it. And there are small businesses that own their facilities, don't have rent payments, don't have big bank debt, and their equipment is largely depreciated. If they can ditch a lot of their people, they may be o.k. A lot of our clients have gone from 50 employees to five, so they've managed to take their costs down in proportion to their orders," he says.

The key to surviving this downturn, and what may be a permanent reduction in auto production, is partnerships and diversification, says Laurie Moncrieff, president and CEO of Schmald Tool & Die in Burton, Mich. The firm currently has a dozen employees.

focus on capabilities
She had worked 15 years as an engineer at large corporations around the country when she returned to her home state of Michigan to take over her father's firm in 1997. She was surprised—and concerned—when she discovered that the third-generation tool-and-die shop founded in 1948 was dependent on auto suppliers for 99% of its business.

"The first thing I knew is that we needed to diversify, but it was astounding the challenges that small businesses face in getting access to new markets because they don't have the resources," she says.

Mike Stevens, a manufacturing expert at AllBusiness.com who is writing a book about small manufacturers, agrees. Too many small suppliers are glorified order-takers for the auto industry and have virtually no sales departments, he says.

Pursuing clients in new industries comes with a steep learning curve of new market knowledge and getting new manufacturing certifications, and may include adding employees dedicated to exploring new customers.

"The first rule for small manufacturers is to focus on your capabilities, not your product catalog. There may be no reason that a company making auto door handles couldn't make ball-and-socket joints for artificial shoulders," he says. "But it means they have to look outward and not focus inward so much."

It may be difficult, particularly in this economic climate, but survival is not impossible for enterprising small business owners willing to think outside the box, Stevens says. "Even something as simple as taking in a college senior as an intern for the summer could help you learn a ton of stuff you don't know right now," he says. "A company I talked to hired a guy from India who was here to study. Lo and behold, in a few months they were shipping products to his relatives' factory in India. The exact same thing happened with a company making valves that started selling good-quality American products to a firm in China that had connections to an employee they hired."

cooperative boosts purchasing power
Moncrieff is similarly optimistic. "I think there is more opportunity right now than there's been in a long time, as long as you take up the challenge," she says.

Since she bought Schmald more than a decade ago, it has gone from selling almost exclusively to auto suppliers to making parts for bar equipment, lock and key systems, ice cream machines, and custom cars. The key to her firm's success, she says, is Adaptive Manufacturing Solutions, a partnership she formed initially with two other small auto suppliers in 2007.

The group's members, which now number 16, maintain their separate entities and product lines but collaborate on high-cost items such as human resources, sales, and government contracting.

The cooperative approach allows the members to bid on contracts for finished parts that none of them could have produced singly in the past, she says. It also lends them increased purchasing power and the clout and visibility they wouldn't have as small, fragmented companies employing a few dozen individuals each. "We currently have close to 500 employees between us, and our goal is to get up to 1,000 or 1,500 employees combined, which will give us more of a voice," she says.

Building trust among a group of entrepreneurs used to doing things their own way has been difficult, she admits: "It's a challenge for companies that are used to competing against each other to recognize that their competition isn't across the street anymore, it's across the world."

But she is hopeful about the future. "I think that small companies are going to fare better [through this economic crisis] in the long term," Moncrieff says. "The markets that hold a lot of promise are alternative energy, the military, aerospace, and medical. They're all best served by small business because it's lower-volume work, and the big companies have too much overhead to be globally competitive in most instances."

Karen E. Klein is a Los Angeles-based writer who covers entrepreneurship and small-business issues.



출처 : BusinessWeek  원문보기